۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۰۴

مدیر کل بنیاد مسکن اردبیل اعلام کرد:

احداث ۳۰ واحد مسکن روستایی در اردبیل/اختصاص ۴۲ قطعه زمین

احداث ۳۰ واحد مسکن روستایی در اردبیل/اختصاص ۴۲ قطعه زمین

اردبیل – مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل از احداث ۳۰ واحد مسکن روستایی ویژه محرومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد سبحانی ظهر سه شنبه در جلسه هیئت امنای انجمن خیرین مسکن ساز اردبیل تصریح کرد: سال گذشته بیش از یک میلیارد ریال از محل حساب ۱۰۰ امام به انجمن خیرین واریزی نقدی و غیر نقدی داشتیم.

وی افزود: از محل اعتبار اختصاصی ۳۰ واحد مسکونی در روستاها احداث شده و در اختیار محرومان قرار گرفته است؛ در عین حال ۳۷۰ میلیون ریال نیز جهت تعمیر و مرمت واحدهای مسکونی احداثی هزینه شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان با تاکید به اولویت بندی تکمیل پروژه های نیمه تمام ادامه داد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته چهار میلیارد ریال کمک های ملی و استانی را به منظور تکمیل پروژه ها به کار خواهیم بست.

سبحانی از جمله پروژه های نیمه تمام را تکمیل ۵۰ واحد مسکونی نیازمندان عنوان و اضافه کرد: علاوه بر این برای احداث مسکن خانواده های دو معلول نیز اقداماتی صورت گرفته است.

وی افزود: ۴۲ قطعه زمین روستایی و همچنین زمین هایی در شهرک های کارشناسان، ولایت و بعثت برای احداث مسکن محرومان پیش بینی شده است که امید می رود بتواند مورد استفاده انجمن خیرین مسکن ساز استان قرار گیرد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان به احداث ۳۲ مسکن در مناطق روستایی و ۱۹ مسکن در مناطق شهری ویژه خانواده های دو معلوله اشاره کرد و افزود: در عین حال به منظور تامین رهن مسکن برخی خانواده های نیازمند نیز به ۲۴ مورد کمک هایی پرداخت شده است.

کد خبر 3679851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha